Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 1,1 MB).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. można:
- wysłać na adres: Komenda Miejska Policji, ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp. .
- złożyć osobiście w recepcji Komendy Miejskiej Policji, ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp. Recepcja czynna jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 7:30-15:30.
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: sekretariat.kmp_gorzow@go.policja.gov.pl
- przesłać na skrzynkę ePUAP